کد خبر: 405

معرفی افغان تراول

معرفی افغان تراول , افغان تراول afghantravelaf

امروز صنعت گردشگری و توریسم در جهان اهمیت زیادی دارد و یکی از منابع مهم اقتصادی عنوان می شود. و فعالیت ها و خدمات مرتبط با این حوزه نیز رشد چشم گیری داشته است. فعالیت ها و خدمات گردشگری مناسب و معرفی جاذبه های گردشگری هر کشور نقش تعیین کننده در جذب توریسم و به تبع آن جذب سرمایه های فراوان برای رشد اقتصادی آن کشور دارد. اطلاع رسانی و نشر محتوای مورد نیاز این صنعت در عصر فعلی مورد توجه تمامی کشورها می باشد.

کشور عزیزمان افغانستان نیز با ظرفیت های فراوانی که در حوزه توریزم و گردشگری دارد لذا فعالیت های نشراتی و معلوماتی گردشگری با هدف معرفی جاذبه های گردشگری آن، می تواند آینده ای روشن برای این صنعت رقم بزند با باعث رشد صنعت گردشگری افغانستان و افزایش افغانستان گردی گردد.

معرفی ظرفیت های مختلف افغانستان و اطلاع رسانی و نشر معلومات مرتبط با صنعت توریسم و گردشگری و جذب سرمایه های ملی و بین المللی در این عرصه، جزء اهداف و برنامه های اصلی «افغان تراول» می باشد.

افغان تراول با دارا بودن دیتابیس جامع و آنلاین می تواند مورد استفاده عموم مردم، سیاحان و گردشگران، شرکت های خدمات گردشگری، پژوهشگران و مراکز تحقیقاتی، فعالان اقتصادی و بازرگانان و سرمایه گذاران ملی و بین المللی ، قرار گیرد.

شما اولین دیدگاه را ثبت نمایید.

ثبت دیدگاه شما