afghantravel ad
afghantravel ad
کد خبر: 1771

افغان تراول اولین گام ملی افغانستان همگام با شعار سال 2018 سازمان جهانی گردشگری

افغان تراول اولین گام ملی افغانستان همگام با شعار سال 2018 سازمان جهانی گردشگری , افغان تراول afghantravelaf

“گردشگری و تحول دیجیتالی” ، شعار روز جهانی گردشگری در سال ۲۰۱۸
فناوری دیجیتالی چگونه بر رابطه افراد با یکدیگر تاثیر می گذارد؟ دنیای دیجیتال رفتار انسان ها را تغییر داده و به پیدایش استراتژی های نوآورانه در راستای توسعه گردشگری پایدار و مسئولانه منجر شده است. اکنون زمان آن فرا رسیده که رشد اقتصادی و اثرات اجتماعی و زیست محیطی تکنولوژی را به معنای واقعی آن درک کنیم و نوآوری در گردشگری را به منظور دستیابی به رشد جامع و فراگیر در راستای اهداف توسعه پایدار به کار بندیم.
گردشگری و تحول دیجیتالی ، شعار روز جهانی گردشگری برای سال ۲۰۱۸ است. همه ما می دانیم که بخش گردشگری پیشرفته دیجیتال می تواند به بهبود و گسترش کارآفرینی، توانمندسازی جوامع بومی و مدیریت کارآمد منابع موجود منجر گردد و روز جهانی گردشگری کمک می کند تا فرصت های تازه ای برای صنعت گردشگری از طریق هوش مصنوعی، داده های وسیع و سکوهای دیجیتالی به وجود بیاید.

سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با پذیرفتن ایده های نوآورانه و مبتکرانه در صدد ایجاد تحولی بزرگ در مسیر توسعه توریسم است. روز جهانی گردشگری یک فرصت بی نظیر است که به افزایش آگاهی ها در زمینه مشارکت دادن فناوری های دیجیتالی در راستای اهداف توسعه پایدار منجر می گردد. این روز زمینه ای است برای سرمایه گذاری، مشارکت و همکاری در راستای دستیابی به توسعه گردشگری پایدار و مسئولانه فراهم می سازد.
امروزه افراد وصاحبان کسب و کارها با یکدیگر در تعامل هستند، به تبادل اطلاعات می پردازند و معاملات را به گونه ای انجام می دهند که هرگز پیش از این تصور نمی شد. ترکیبی از پلت فرم های دیجیتال، تولید محتوا توسط کاربران، استفاده از رسانه های اجتماعی، ارائه خدمات در سطح جهانی توسط صاحبان کسب و کارها، استفاده از هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات روش نوینی در تجربه اطلاعات و به اشتراک گذاری آن به وجود آورده است.
گردشگری به عنوان یکی از بخش های اقتصادی مهم و پر درآمد جهان، شاهد تغییرات بسیاری در بخش فناوری های دیجیتالی بوده است. فناوری دیجیتالی ابزار ضروری و بسیار قدرتمندی برای مدیریت، توزیع محصولات و بازاریابی در صنعت گردشگری است. تغییراتی که در انتظارات و سلایق مشتریان به وجود آمده بخش گردشگری را وادار می سازد تا در جستجوی افزایش رضایت مشتری، استراتژی های جدیدی را اتخاذ کرده و خود را با نیاز روز جامعه جهانی منطبق سازد.
مراسم روز جهانی گردشگری در سال ۲۰۱۸، همزمان با ۲۷ سپتامبر در بوداپست مجارستان برگزار می شود. دبیر کل سازمان جهان گردشگری، استفاده از نوآوری و پیشرفت های دیجیتال را فرصت تازه ای برای بهبود همه جانبه صنعت گردشگری، توانمندسازی جوامع بومی و مدیریت کارآمد منابع معرفی می کند و سازمان ملل را به اهداف توسعه پایدار نزدیک تر می سازد.

منبع: سایت سازمان جهانی گردشگری

🔹افغان تراول: نخستین اپلیکیشن موبایلی و وب سایت معلوماتی و خدمات آنلاین گردشگری افغانستان
🔹افغان تراول: په افغانستان کې د معلوماتو لومړنۍ اپلیکشن او ویب سایت او آنلاین ګرځندوی خدمتونه
🔹Afghan Travel: First information app and website and Online Tourist Services in Afghanistan

🔹افغان تراول✈️ روزنه ای تازه به زیباییهای افغانستان
🔹دستاوردی نو در مسیر رشد و توسعه ملی
➕ با ما افغانستان را طوری دیگر خواهید دید

⏳ در انتظار مطالب متنوع و جذاب از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری کشور عزیزمان افغانستان باشید
📌 اگر می خواهید افغانستان را از زاویه دیگر ببینید به کانال و صفحات ما عضو شوید

🆔 http://t.me/afghantravell
🆔 facebook.com/afghantravell.af

🆔 twitter.com/afghantravell
🆔 instagram.com/afghantravell

🌐 www.afghantravel.af
📩 info@afghantravel.af


نویسنده: علی سلطانی هروی

اخبار_نشرات_گردشگریروز جهانی گردشگری

شما اولین دیدگاه را ثبت نمایید.

ثبت دیدگاه شما

afghantravel ad afghantravel ad